Nana Diana Takes A Break

Nana Diana Takes A Break

Monday, March 11, 2013

Give Me A Smile SweetCheeks

When a photographer
asks SweetCheeks for a smile
she flashes a natural looking
big ole smile.
When I ask for a smile
this is what I get~
Ready, SweetCheeks?
Yep!
C'mon...just one smile...
OKAY!
Ready?
Yep!
SweetCheeks!
That isn't even funny.
Just ONE smile for my blog, okay?
Okay. I'm done here.
Nana- I'm just kidding...
C'mon....
Okay...Ready?
Yep!
Was that a STOOPID looking smile?
Yes-It was and I'm done.
C'mon....I'm just kidding...
I was just pracktissing before.
Just one more, Nana.
Okay...
Why didn't you do that in the first place?
Cuz I juhst like to joke ya a little bit.
Yeah...consider me joked!
Nana?
I gotta go to the bathroom.
Do you wanta take a picktshure of me in there?
No.I.Don't.
Thasss good cuz I was just joking you again.
 Uh-Oh.....
I think all my 
"joke training"
is coming back to haunt me.

your photo name

58 comments:

  1. awww.. sweet cheeks is a funny girl! I guess grand babies gotta be able to joke around with their grammies!
    Happy Monday!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. She is so much fun! What a gorgeous smile she has.

    ReplyDelete
  3. Heehee! I'm beginning to think that Sweet Cheeks is really Diana in miniature! Cute pics!

    ReplyDelete
  4. Well at least you got one good smile for the picture ! My five year old you can forget it

    ReplyDelete
  5. She is cute as a button...thanks for not sharing any bathroom shots! LOL!!!( as sweet cheeks would say; I juhst like to joke ya a little bit.)
    Blessings,
    Cindy

    ReplyDelete
  6. Huh HA!
    She has your spirit through and through!
    Happy Monday, Sweet D!
    ~Lynne
    w/L.

    ReplyDelete
  7. Now there is a chip off the old Nana ;-) so have to love her and her antics.

    ReplyDelete
  8. Personality Plus! I'd say she comes by it naturally!
    Big hugzzzz,
    Carolynn xo

    ReplyDelete
  9. Aren't kiddos just the funniest! When mine were small and sometimes even now, I got/get the same routine from them.
    Sweet smile btw!

    ReplyDelete
  10. LOL She is so funny! I think she takes a lot after her grandma. What do you think? :)

    ReplyDelete

  11. That girl us a riot! Who has more fun??? Have a great day Diana! Jane

    ReplyDelete
  12. She is a bit of a ham, but a very adorable one! Growing up too fast, though. She is losing that "little girl" look.:-( How does that happen?!?:-( xo Nellie

    ReplyDelete
  13. She is just too cute! She reminds me of Emily at that age, a real jokester!

    XO,
    Jane

    ReplyDelete
  14. What a little ham! That the problem I have with our 9 year old grandson too, which is why I don't have a single decent photo of him! :-)

    ReplyDelete
  15. what goes around, comes around. At least she is funny :)

    ReplyDelete
  16. She is funny, and she is looking more like her sisters every day. She's changed so much since you started this blog.

    ReplyDelete
  17. We have those days where I can get a decent smile out of either girls. They still haven't gotten used to all the paparazzi (aka my camera for the blog). Sweet cheeks and Josie would make quite the pair!

    ReplyDelete
  18. She's a adorable little one, definitely has a big piece of your heart.

    LOL.

    Jen

    ReplyDelete
  19. Adoreable. How fun to share a good time with a special little girl.

    ReplyDelete
  20. Now Diana, I wonder where SC gets that joking...hmmm? That is your granddaughter, no denying.:):) I loved this post. xoxo,Susie

    ReplyDelete
  21. coming back to haunt you...in spades:) too cute!

    ReplyDelete
  22. Diana,
    Sweet Cheeks is adorable. What a great sense of humor. I bet she is a lot of fun to be with. Very cute post.
    Kris

    ReplyDelete
  23. Hey, she's got to keep you laughing. It's the secret to good health. You're life is so much better now that Sweet Cheeks is in it to joke with you. Gotta love that girl, that's for sure!

    ReplyDelete
  24. Hi Diana,
    Oh uh, like Nana like Grand. She is a cutie and simply precious with her big ole smile. Going to be a heartbreaker one day.

    Wishing you a happy Monday.
    Hugs, Celestina Marie

    ReplyDelete
  25. She always has the last laugh. You sure she isn't an adult. The last picture is a great one.

    ReplyDelete
  26. Oh, Diana, she's gorgeous. She put an instant smile on my face. Her funny faces are priceless. :)
    Thank you for stopping by the shop...AND thank you for your comment last week about the shop's bell. ;) Sigh...it was perfect!!

    XOXO's

    ReplyDelete
  27. I still can rarely get a picture of my daughter...she does some strange eye thing if you mention the word camera. I only get good photos if she doesn't know I'm doing it!

    ReplyDelete
  28. Oh....she sounds just like her Grandma!!!! What a treat. :) Hope you're having a great day!

    Debbie

    ReplyDelete
  29. I think SC is a chip off the block. I bet you were just like her. Full of fun, smiles and hugs. Enjoy her now because as they grown up they want to be with their friends.
    Have a great week Diana.
    Mary

    ReplyDelete
  30. She is so cute whether cracking up or serious. I do think she got her sense of humor from you.
    Have a great evening.
    Hugs, Noreen

    ReplyDelete
  31. hahaha What a good student! She's been learning from the pro! Beautiful Girl!

    ReplyDelete
  32. Hum...I am thinking she is a chip off the old block!!! And She is adorable!

    Carol

    ReplyDelete
  33. She's adorable and highly photogenic!

    xo
    Claudia

    ReplyDelete
  34. LOL! Shes got a great sense of humor and has you wrapped nice and tightly around her finger.. as it should be.. LOL..

    ReplyDelete
  35. LOL.... sometimes these things do come back to bite us in the butt! She's a funny one!

    ReplyDelete
  36. Diana
    Wasn't that smile worth all that joking?
    The apple doesn't fall far from the tree does it?

    ReplyDelete
  37. She does give you faces of all kinds!

    ReplyDelete
  38. Aren't grandchildren just the best!

    ReplyDelete
  39. She's such a doll and what a personality she has!!

    xxleslie

    ReplyDelete
  40. She's adorable - in every single picture! And just think you can pull all these 'practice' pics out someday when she drags a boyfriend home!!!!

    ReplyDelete
  41. Now that is the face we all know and love. SweetCheeks, I don't think you know how darling you are. And that's no JOKE.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ReplyDelete
  42. She's getting cuter as the years go by. They are growing up so fast. Hope she doesn't lose her 'jokin' anytime soon. Also peeked down at LuLu and grandpa skating. That is so cute. I bet they had a good time..Happy Monday..Judy

    ReplyDelete
  43. LOL! Jamison does that too. As soon as I'm ready to take the picture, he sticks out his tongue or does some other silly thing, then he gets Abigail in on it! They're all such hams, aren't they? LOL!

    ReplyDelete
  44. what fun you have with her...she's a doll! Grandkids are such blessings, aren't they!
    Hugs, GraceinAZ (Pat)

    ReplyDelete
  45. I missed this one Diana - that one melts my heart, I tell ya!
    XOX

    ReplyDelete
  46. Sweet Cheeks has her nana's sense of humor and I love it. She has such a cute smile in every pic.
    Love to both of you!

    ReplyDelete
  47. Well, you know what they say about the apple not falling far from the tree. :)
    Hugs,
    Laura

    ReplyDelete
  48. You better have your guard up...April fools day is coming up soon!

    ReplyDelete
  49. Well, that gorgeous last smile makes up for all the joking!

    ReplyDelete

Please leave a comment~They bless my heart~