Wednesday, October 15, 2014

BIRD TALK From A BIRD BRAIN

It's amazing where my imagination
will take me when I am not able
to do much.

Now- I am reduced to 
creating a whole fantasy life for
THE BIRDS.
that are sitting on the playhouse roof!

Pictures are NOT great-taken 
through a window!

I will let the birds do all the talking
for themselves.










Yeah- Even being 
FREE AS A BIRD
is not all it's cracked up to be!!!!

I need to DO something-
the mind is a terrible thing to waste!
your photo name

42 comments:

Susie said...

Diana, That is so funny. I loved it. We need a good laugh to get started some mornings. Are you getting stir-crazy? I know it's hard for you to sit still. :):) xoxo,Susie

Barbara said...

Diana this is too funny...thank you for brightening up my morning!
XO Barbara

Junkchiccottage said...

OMG!!!!!! Too funny. This is great Diana. Loved opening up to this today. You made my day.
Kris

Lin from A {tiny} Cottage In The Woods said...

How completely fun, Diana! See? We love this side of you!!!
Have a happy one.
xoxo,
Lin

Cecilia Bramhall said...

Haha, thanks for the smile this morning, Diana! Too cute.:-)

~Lavender Dreamer~ said...

I hope you're able to get out soon! hahaha! Very cute and fun for this morning. I'll see what my doves are saying this morning.......lol! HUGS!

Betsy@ coastal-colors said...

Too funny! I think we have all been there before! Thanks for brightening my day! I hope your on the mend now and feeling much better!

Jettie said...

LOVE IT, just don't stand under where he is flying because I think he is full of ..it

Donna said...

I'm afraid you have way too much time on your hands, Diana! I bet you gave those mourning doves names, too, didn't you?:)

Kelly said...

You are cracking me up! I'd say you have a very vivid imagination and you would get an A+ if this was to be graded. LOL!

Linda said...

You DID something -you made me laugh. Thanks!!!!

Red Rose Alley said...

OK sister, bird watching and taking pictures of them is one of my favorite things to do. Are you making fun of me? haha just kidding. Still, that last bird pic is pretty good, if I do say so myself. I love how you put little words on your pics, I've been trying to play with pictures too, but I think the originals are still the best.

Have a great day, Diana. And keep watching the birds, they are wonderful. :~)

love,
~me

Nellie said...

You probably know those birds very well by now, Diana. I hope all is going well with your recovery. xo Nellie

Tessa~ Here there be musing said...

Who sezzzzzzzzzzzzz conjuring up cute stories, just looking as some birds, isn't DOING something???????

Tessa~
"Here there be musing" blog
"Here there be more words" blog

Jacqueline~Cabin and Cottage said...

You are great at interpreting bird language! Makes me miss bird watching. I hope you're doing well post surgery and back doing what you like very soon. Great to have such a nice comment from you on my blog!

Anonymous said...

its so hard when you have down time, lol, I think you are using it quite creatively, lol, keep healing, you'll be good as new soon!

Chatty Crone said...

Well I think it was cute and that it took a lot of brain power to come up with that! You could be a cartoonist.

A Joyful Cottage said...

LOL. You are too funny, Diana. This made me laugh out loud. Thanks for that! And for visiting my blog and leaving the very nice comment. Much appreciated. xxx ~ Nancy

carolann said...

Just got home from family from Thanksgiving. Had a great time. So came here now to look. and see what you are up too. I could not imagine you doing nothing. Oh your back to your old self. Oh funny cartoonist lady.

And now your being creative for sure I can see. Thumbs up!

My daughter in-law gave me left overs of 100 different nail polishes actually are full. She does nails, skincare for her clienteles.

I get her nail polish when she gets her new stock. Some are not even open. I am going to have a ball.

Keep healing cant wait to see what is next. Ha-ha.

Row homes and Cobblestones said...

You should have too much time on your hands more! Because I loved this photo essay with words by Diana.
xoxo and boo kisses

Lisa @ Texas Decor said...

I love your imagination! Have you seen those guys on YouTube called "The Kloons?" They record a random conversation between their mom and aunt and act it out. They lip sync to their mom and aunt's voices. It's hilarious!

Simply LKJ said...

You outdid yourself this time. ROFL

Sylvia said...

LOL my laugh for today! All is Good!

Shelia said...

Hi Diana! Oh, you funny lady! I just love you! Thanks for the advice on the grout.
Be a sweetie,
Shelia ;)

Merlesworld said...

I can just see them saying all that, we are not so different.
Merle...............

Rose said...

so funny!

Gypsy Heart said...

You could write children's books! :) I do hope things are improving.

xo
Pat

Gina said...

Hang in there, Diana! :)

Karen said...

Best laugh I've had all week! Diana you are priceless.

Missy George said...

You are laugh out loud funny..Hysterical..I envy you..What an imagination...Hugs !

Sweet Tea said...

Perhaps "cartooning" is in your future!

Shirley@Housepitality Designs said...

You crack me up!!!!...You have a great mind filled with such great imagination....a good thing!

Liz@ Infuse With Liz said...

Lol! You're going to be yodeling next!

Nonnie said...

Now that's just funny. I needed that!

Mary@mydogsmygardenandmary said...

I can't believe it - you need things to do. Love this post it is so funny. You need SC's to take care of you LOL
Take care of your self and have a great weekend.
Hugs
Mary

Beatrice Euphemie said...

You are hilarious! My husband just gave me the stink eye for laughing out loud and interrupting his tv show. Love it! Take good care of yourself, my Dear. xo Karen

Deb @ Frugal Little Bungalow said...

Great pics and funny as well. My grandson's here and has been drawing birds all morning! :)

CelestinaMarie@SouthernDayDreams said...

Hi Diana, you are so funny!! I enjoyed this post born out of your boredom. LOL Hope you are mending well. Getting back now, see you soon.
XO

Stephanie said...

Thank you, sweet Diana, for the smiles and giggles :) Enjoy your day!

Tina@WhatWeKeep said...

Haha! I imagine my birds doing the same thing.
You ARE doing something- you are entertaining us. :)

Lynn @The Vintage Nest said...

You are too funny! Miss you!

Amy at Ms. Toody Goo Shoes said...

Haha, Diana! Love how your mind workds!